Kamrás Ria - Álmoktól a célok eléréséig (interjú)

Mi kell a sikerhez? Ismertség, esetleg zseniális ötletek?

Egy sikeres vállalat összességében sok mindenből tevődik össze. Nem csak egy kiváló kapcsolatrendszer szükséges, de egy jó üzlettárs, tudás, megfelelő szakemberek, elhivatottság és természetesen motiváltság. Ahhoz, hogy közelebb kerüljünk céljaink eléréséhez, reálisan kell látnunk a világot, és ehhez mérten tervezni. Mindig tudom, mit szeretnék, és hogy miért küzdök. Már fiatalon tudtam, hogy bárki lehet a saját szerencséjének kovácsa, csak akarat és a környezetünk pozitív támogatása kell hozzá. Úgy gondolom, egy sikeres üzletasszonynak maximális tudással és képességekkel is kell rendelkeznie a szakmáján belül, és fontos a fejlődés is, hiszen több területen is képzettnek kell lenni.

Hogyan éred el a céljaid, milyen praktikáid vannak?

Ha kitűzöl magad elé egy célt, akkor fontos, hogy mindig mindent tegyél meg annak érdekében, hogy azt el is érd. Nem szabad letérni az útról, még akkor sem, ha valaki megpróbál eltéríteni. Ha felébred benned a motiváció, akkor szinte bármit elérhetsz, mindössze csak tervezd meg a célhoz vezető utat, szabj egy határidőt és máris közelebb kerülsz álmaid megvalósításához. Az apró lépések, a koncepció megalkotása lendületet ad majd a folytatáshoz és még motiváltabbá válsz majd, a sikerélményeknek köszönhetően pedig még több erőt fogsz magadban érezni ahhoz, hogy nagyobb „kalandok” elébe nézz. Az évek során igyekeztem hasonlóképpen cselekedni, de itt fontos megemlítenem, hogy ezek a sikerek nem következhettek volna be, ha nincs mellettem egy biztos háttér, a családom.

Hogy érzed, a te álmaid megvalósultak?

Úgy érzem, hogy azon szerencsés emberek közé sorolhatom magam, akiknek álmai valóra váltak. Persze ez azért nem olyan egyszerű, mint ahogyan leírva látszik. Van egy kedvenc idézetem, ami úgy szól, hogy „a csoda ott kezdődik, ahol a komfortzónád véget ér”, és ez pontosan így volt nálam is. Feszegettem a határaimat, próbáltam túllépni mindig egy zónát ahhoz, hogy közelebb kerüljek az álmaimhoz.

A tanári pálya elvégzése után úgy éreztem, hogy ez nem elég nekem, és elkezdtem a saját rögös utamat járni. Először a családi vállalkozást irányítottam, majd ettől többre vágytam. Hoztam egy merész döntést és Kanadába költöztem. Nem bántam meg, hiszen sorsfordító jelentőségű volt ez az életemben. A kezdeti nehézségek és a nyelvi különbségek ellenére folyamatosan fejlődtem, és egymás után értek a sikerek. Felépítettem egy új életet, családot alapítottam, és mikor azt hinné az ember, hogy ezután már nem érhetik meglepetések és újdonságok, akkor jönnek csak igazán.

Az interjú folytatását ITT olvashatod.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kamrás Ria – Fejleszd magad személyes SWOT-elemzés segítségével!

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Jessica Cox

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Sheryl Sandberg