Kamrás Ria - Együtt, egymásért!

Már egész fiatal koromban a családi vállalkozás innovátora voltam, majd sikeres magyarországi üzleti tevékenységeim után úgy döntöttem, hogy Kanadában próbálok szerencsét. Vezetői és szakmai képességeimet itt tudtam igazán tökéletesíteni.
"Az üzleti élet során a világ több pontján számos emberrel találkoztam és ismerkedtem meg. Ráeszméltem, hogy az egyes társadalmi problémák nagy hatással vannak például az üzlettársaim és munkatársaim magánéletére, és ez gyakran gátolja őket a céljaik elérésében."
Örömmel fogadtam, amikor a világ egyik vezető kozmetikai vállalata felkért magyarországi leányvállalatának ügyvezetői pozíciójára. Megtisztelőnek éreztem az ajánlatot, így hát visszatértem a szülőhazámba. Ekkor azonban már egészen másképp láttam a világot és az embereket. A sok utazás és különböző kultúrákkal való találkozás remek önismereti lecke volt, úgy éreztem készen állok, hogy másoknak is segítsek a megszerzett tudásommal és tapasztalatommal. Egyre több időt fordítottam a munkatársaimra, üzlettársaimra, és ekkor éreztem meg: a közösség ereje bármire képes.

"Hiszek az emberekben és a képességeikben, hiszem, hogy a legnagyobb ajándék, amikor valaki megtanulja, hogyan hozza felszínre a benne rejlő lehetőségeket."
 A Carbon Solutions Global társalapító tulajdonosaként ma már a legnagyobb hangsúlyt arra fektetem, hogy ösztönözzem a munkatársainkat olyan tevékenységekben, amelyek által motiváltak lesznek céljaik elérésében. Én ma már elsősorban azt tartom személyes sikeremnek, ha jó képességekkel és ambícióval rendelkező munkatársaimat hozzá tudom segíteni ahhoz, hogy megtalálják a motivációjukat és karrierútjukat, és abban támogatom őket, hogy elkezdjék megélni a saját sikertörténetüket. A tehetséget és az elhivatottságot keresem minden új munkatársunkban, fontosnak tartom, hogy a szervezeten belül megtalálják azt a pozíciót és feladatkört, amelyben teljesen kibontakozhatnak és eredményeket érhetnek el.

Olvass tovább ITT.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kamrás Ria – Fejleszd magad személyes SWOT-elemzés segítségével!

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Jessica Cox

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Sheryl Sandberg