Kamrás Ria - Előgondoskodás, biztonság, szeretet

Megosztok veletek egy történetet, amit nem sokkal a mi faültetési programunk megszületése után ajánlott a figyelmembe egy kedves ismerősöm. Amikor ezt a történetet elolvastam, már biztosan tudtam, hogy jó úton járunk, hiszen a fa minden esetben hosszú távú befektetés. Egyfajta előgondoskodás. Olvassátok el Ti is! És ültessetek fát!

"Egy idős néni áll a tavaszi zimankóban az út szélén, fején karton kendő, kezében egy kisebb zsák és szelíden integet. Megálltam, felvettem a nénit, és elkezdünk társalogni. Hamar kiderül, hogy dióbelet visz a szentgyörgyi piacra. Kérdés nélkül elkezd mesélni:

- Gyerekkoromban nagytatámmal ültettünk tíz diófát, locsoltuk a közeli patakból, de egy még abban az évben ki is száradt, a többi gyökeret eresztett. Teltek az évek, aztán engem az élet elsodort hazulról. Nagytatám egy szomorú nyári napon halt meg, hazajöttem a temetésre, a szépen felcseperedett diófák árnyékában ravatalozták fel. Az egész szertartás alatt én némán álltam a nyurga nagy fák árnyékában..."

Olvass tovább ITT.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kamrás Ria – Fejleszd magad személyes SWOT-elemzés segítségével!

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Jessica Cox

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Sheryl Sandberg