Kamrás Ria - Fontos, hogy az ember megélje az adás örömét

Engedjétek meg, hogy ezúttal egy részletet hozzak legutóbbi interjúmból, amelyben nemcsak inspiráló történetekről és egyéb érdekességekről volt szó, hanem arról is, hogyan és mivel töltekezem, illetve miért is hiszek annyira a pozitív energiákban.

Te egy nagyon energiákban „hívő” ember vagy. Ez mikor kezdődött nálad? Lehet egyáltalán egy konkrét ponthoz kötni az életedben?

Kamrás Ria: Nem. Szerintem, ahogy az ember halad előre, úgy válik egyre tudatosabbá, egyre több információja, tapasztalata van önmagáról, másokról és a világról. Azt gondolom, hogy én fiatalon is ilyen voltam, csak valahogy nem volt tudatos. Mindaz, ami vagyok, egy velem született, hozott dolog. Az persze már más kérdés, hogy én mit kezdek ezzel. Mindenki máshogy működik, a kérdés csak az, hogy mit kezdünk azokkal a hatásokkal és ingerekkel, amik érnek minket.

Mit gondolsz, így visszagondolva téged milyen hatások értek az életed során? Ezekből mit vittél magaddal?

Kamrás Ria: Mivel rengeteg helyen éltem, így rengeteg hatás is ért, különböző attitűdű emberekkel találkoztam. Bár mindenki másképp kezeli ezeket a hatásokat, én igyekszem beépíteni az életembe és a saját, illetve a környezetem hasznára fordítani. Az ilyen jellegű személyes megtapasztalások egyik legfontosabb része szerintem az, hogy az ember megélje az adás örömét – legyen az energia, tanács, vagy akár egy jó szó. Sokan azt hiszik, hogy az adás veszteséget jelent, én azonban pont az ellenkezőjét vallom. Az ilyen típusú adás számomra egyfajta töltekezés is. Rövidtávon persze előfordul, hogy kimerülök, elfáradok, de ez ezzel jár.

Kíváncsi vagy a folytatásra? Az interjút ITT olvashatod el teljes terjedelmében.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kamrás Ria – Fejleszd magad személyes SWOT-elemzés segítségével!

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Jessica Cox

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Sheryl Sandberg