Kamrás Ria – Inspiráló személyek az életemben 1. rész

Mindig arra törekszem, hogy nyomot hagyjak az emberekben, motiváljam, inspiráljam őket. Csodálatos dolog az, ha ez kölcsönösen is megtörténik; ezért örülök nagyon, amikor olyan személyekkel találkozom, akikről elmondhatom: engem is inspirálnak.

A mi Györgyink

Az egyik ilyen találkozásom kb. egy évvel ezelőtt történt, amikor a kisebbik fiam számára kerestem alternatív megoldásokat. Egészségügyi gondjai voltak, én pedig kerestem a miérteket: a múltban, az életünkben, az ő kis életében. Azt tudni kell, hogy én mindig szeretem a dolgokat összefüggésükben látni. Hiszem azt, hogy sohasem egy adott pillanatot kell tudni kiemelni, hanem teljes vizsgálat szükséges. Ehhez azonban szükségem volt egy külső segítségre, mert úgy éreztem: én túl közel és túl elfogult vagyok – elvégre óhatatlan, hogy az ember a saját gyerekével (és persze önmagával) mindig elfogultabb. Végül az egyik ismerősöm ajánlott egy hölgyet, aki kineziológiával foglalkozik. Nos, sok kineziológussal találkoztam már, de ő egészen más, valahogy sokkal többnek bizonyult annál. EMBER, csupa nagybetűvel. (...)



Kíváncsi vagy a folytatásra? Kattints ide és ismerd meg a történetemet!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kamrás Ria – Fejleszd magad személyes SWOT-elemzés segítségével!

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Jessica Cox

Kamrás Ria - Nőktől nőknek: Sheryl Sandberg